2011-10-17
 22:18:46

Hungrig? Eller inte?

Jag är sugen på något. Lite hungrig typ, tror jag. Men jag pallar fan inte gå ut i köket och göra mig något lätt. Tror att jag är hungrig i alla fall. Svår känsla de där, kan jag tycka.
Vågar inte be min "man" att gå ut i köket och göra mig en smörgås. Pinsamt. Krävenade. Nä fan, sådan jobbigt flickvän är jag fan inte. Tror jag. Ända jag säger till honom (läs frågar snällt) att han får gärna gå ner till tvättstugen och flytta tvätten till tummlaren eller liknande.





Skulle lätt kunna mumsa i mig en
chocolate cup-cake nu!!!!!!


alice
PUBLICERAT: 2011-10-18, 10:02:23 | URL: http://alis.blogg.se/

sv: jag håller med! :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!