2011-10-04
 09:43:58

4 oktober - Kanelbullensdag






Frågan är om jag ska vara riktigt flitig eller extremt bekväm.

Baka bullar eller köpa de?



Men när jag såg denna härliga bild på recept.nu så tror jag faktiskt att valet blev att baka bullar.
Så mycket godare än köpta ju. Och doften, ja den ska vi nog inte tala om. Luktar ju sjukt ljuvligt i hela lägenheten när man har bakat ett gäng mumsiga kanelbullar.


Så nu ska jag bara få tummen loss ut arslet att diska undan rubb och stubb i köket så att jag kan stöka till på nytt. hihi.
Hittade ett recept på recept.nu som jag tänkte mig göra. Kanelbullar på brytbullesvis.





Finns ju inget som är så gott som nybakade kanelbullar med ett glas kall mjölk. MUMS!





KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!