2011-05-16
 20:24:09

De vankas tårta i morgon.

Just nu i denna minut håller jag på att grädda en tårt botten. Mumsigt va, eller hur?!?!
Blir tårta till fika i morgon. Vad för sorts tårta har jag inte bestämt ännu. Får tiden och känslan utvisa sig. Gjort någon form av vaniljkräm, men, sen har jag också varit duktig med att förstöra den. Så får troligen göra en ny i morgon. Fitta fat kontrabas (eller vad nu morsan säger).
Dock blir de väl bara jag och min käresta som får mumsa på de. Så vidare vi inte får oväntat besök. Men det har jag jäääävligt svårt att tro. Vi har dessutom Gevalia kaffe så de är väl då man ska få oväntat besök. Eller? Hm, aja what ever.
Tror helt enkelt att jag har lite för mycket fritid.


Mams
PUBLICERAT: 2011-05-17, 10:05:12

namnsdags tårta



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!