2011-08-17
 14:21:06

Testa något nytt

Happ hopp, kanske skulle ta och "trolla" lite i köket. Se vad jag lyckas göra med 3 liter plommon.



Fick 3 liter plommon av min kära svärmor. Och mer kan jag få. För plommonträdet hade hej vildt mycket plommon. Så mycket så att dom inte viste vad som skulle göra av allt. Hon hade själv kokat lite chutny. Men det vågar jag nog inte ge mig på. Så idag tänkte jag försöka med att baka plommon muffins. Se hur jag lyckas.
Undra om man kan frysa in plommon?!?


Spännande faktiskt på att se hur detta blir. Återkommer med bild och recept!


sofia
PUBLICERAT: 2011-08-17, 16:39:33 | URL: http://thestoryofsofia.blogg.se/

sv: JA, tyvärr gör vi ju det! Precis som varje år, haha :)

kramar på dig!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!