2011-09-14
 21:21:49

Bloggtävling med Bluebox!

Hellooo girls & boys. Eller vad man nu säger och gör.



Vill bara ropa ut till er alla som läser bloggen. Att ni ska genast gå in på Bluebox.se och kolla in deras sjukt coola och snygga prylar.
Nu så har även dom precis som allt annat inom modevärlden hottat upp sig på lite ugglor. Du kan se deras färgglada ugglor inne på deras sida. Läppbalsam och mjukgörande handkräm. Tasty tasty.



Skulle jag köpa två läppbalsam bland alla dessa ugglor så skulle de bli...hm... Strawberry & Vanilla. Och skulle jag köpa handkräm så skulle jag nog välja..hm.. Lavender. Smaka ljuvligt och lukta ljuvligt. Kan ju knappast bli bättre.






Klicka på bilden
om du vill komma till
TÄVLINGEN





Om jag skulle vinna är det precis dom smaker/dofter jag vill ha hem och sniffa på!
Varför jag vill vinna? För att pigga hösten med lite goa sommasmaker/dofter så klart!
(ps. har en viss fågen fobi, men den kanske jag kan starkt övervinna om jag vinner dessa ugglor ^^, )


M*
PUBLICERAT: 2011-09-15, 15:14:39 | URL: http://dajeroma.blogg.se/

Hoppas du får en fin dag!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!