2011-09-25
 19:18:50

Till Kalkatrop och tillbaka

Hemma efter en promenix ut mot Kalkatorp och tillbaka. Nu sitter man åter i den röda Ektorp soffan och trängs med två halvt utslagna hundar. Mysigt.
Daniel kom efter att han hade duschat och fråga om vi skulle diska. Näää tack inte nu. Men han hade en viss poäng när han sa att de går fortare och är roligare om man är två. Men ärligt jag sitter bra i soffan. Diska kan jag göra i morgon. Så har jag en stund "räddad". Men det är inte det ända jag känner att jag Måste göra i morgon... Har dammsugning  och  träning på listan med.

Får se vad dagen hinner med att erbjudas. Men de ska iaf diskas innan knotten kommer hem.


Ang träningen där så är frågan om jag ska ta cyklen och Lisa på en liten runda. Eller om jag ska ner till gymmet och svettas. hm. Får se vad det blir för väder i morgon. Det får bli mitt "avgörande". Så kallat bra väder -> cykla, som alltid dåligt väder -> gymmet. Sen har vi dansen på Tisdag!


Mizca
PUBLICERAT: 2011-09-25, 20:39:42 | URL: http://www.mizca.se

Svar: Tycker verkligen du skall göra det, roligt handarbete =)

Jag använde en vanlig yoghurtskål typ, den skall tåla ugnen såklart ;) Rörpärlor/indianpärlor/hamapärlor tror jag dem kan benämnas =)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!