2011-09-03
 10:59:54

Svärpäronen kommer på besök!

Idag får vi fin besök i från Väckelsång. Svärföräldrarna kommer på besök. Kalas länge sedan dom va på besök.

Så nu har jag minsann varit kalas duktig med att ha bakat Daniels favorit kaka/tårta. Eftersom vi ska fira Daniel lite i förskott. Karln min fyller ett år äldre på Tisdag... Svärmor kommer med Lax & Räk synfoni samt smörgårstårta (vi är tre stycken som inte äter fisk, men jag tror minsann att jag ska ta och smaka den där synfonin). Sen har jag då bakat en Death by Chocolate. Good damit så gött de ska bli.


Bilder kanske kommer sen om ni är riktigt snälla!!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!