2011-09-23
 15:04:54

Magkramp!

Vet inte vad det är med min kropp idag. Eller kroppen är det inte direkt något fel på. Det är mer magen som fuckar sig. Svullen (mer än vanligt, typ) och sen kan jag få kämpiga kramper i mellan åt. Skit jobbigt. Är inte skitnödig eller fisig. Hade jag varit något sådant så hade problemet varit över för länge sedan...men icke denna gången. Fuck up.

Och mens ska det inte heller vara, för det hade jag för 1½ vecka sedan eller något. Magkatar kanske. *suck*.


Värsta va när jag gick på IKEA i förmiddes, och fick sådan skit jobbig kramp. Trodde jag skulle behöva lägga mig ner på golvet eller något. As jobbigt alltså. Försökte fisa inne på IKEA, men våga inte riktigt. Vet ju inte om de skulle lukta eller låta...hade ju faktiskt varit lite pinsamt...

Hur som haver. Nu sitter jag hemma i röda soffan och har lite små kramp...känner mig som en riktigt jävla stor gnällig TJOCKIS idag.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!