2011-09-24
 22:24:43

Grand Samarkand i stället

Blev inget tatuerande idag. I stället blev det en runda på Grand Samarkand. Gick i lite affärer och lullade så där mysigt som man kan göra ibland.


Turande in på NameIt och köpte 3 leggins till Loisa & 3 tunnare långärmade till Eddie. Sen blev de Village, dock utan något köp...tråkigt nog... Men inne på Carlings så fyndade jag till mig 3 tröjor på rea stället. Och på New Yorker så köpte Daniel 2 tichor till Roger (för att han tatuerar oss), själv köpte jag inget inne på New Yorker men jag hittade kalas snygga underkläder. Så där ska vi dit när jag får kulor över till annat!




KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!