2011-10-18
 11:12:45

Up and down - uppföljning idag

Inte fullt ut så mycket träningsvärk (ännu) idag som jag hade i förra veckan. Hade ju cirekelträning igår. Svetten rann och Rebecca kämpa på. Fuck mina ben säger jag bara. Men gött satan i gatan va de.
Se om de blir box på torsdag. Än så länge är det bara jag anmäld. *suck*. Vill ju så gäääärna träna lite box. Hoppas hoppas att det inte blir inställt på torsda.





Idag ska jag ner till gymmet för att ha uppföljning med Robert. Inget jag är sjuuuuuukt peppad för. Eftersom jag inte har tränat något på typ 1½ månad eller något. Borde skämmas Rebecca, fy på dig! Lite så att eftersom att nycklen har strulat och annat kommit i mellan så har jag mer eller mindre, mest mer, tappat motivation och puchet till att träna. Så de får fan Robban se till att ändra på. Slöröven Rebecca småre göra nytta. Och det är NU!





Så synd att man inte har någon träningskompis här i Vislanda.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!