2011-10-27
 12:50:52

"barnvakt"

Satt "barnvakt" igår till Daniels barn. Vet inte om man ska kalla de "barnvakt" när det är ens bonusbarn..hm..
Men men, va hemma hos dom medans jag hade skickat iväg Daniel på att se derby mellan TAIF & Troja igår. Vilket gick bra för TAIF som tog hem vinsten med 7-3.






Blev lugn kväll iaf.
  • Dusch för dom små
  • Kvällsmat
  • Halv 8 hos mig
  • Borsta tanden
  • Bingelingen
När de små hade slocknat så va de Bonde söker Fru för min del. Men tröttna rätt fort, gillar inte den där hästkarln. Så blev film (Bridesmaid) och en bira. Mumma mumma.
Daniel kom hem vid 23 tiden någon gång tror jag. Letade efter ölen jag drack upp...hihi...



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!