2011-11-17
 09:40:56

♥ breathe it ♥ eat it ♥ love it ♥ make it ♥ - its cupcake i talk about

Åååh, ångrar att jag inte köpte hem de söta cupcake sakerna jag såg igår. Fuck fuck fuck. Hoppas att vi ska till stan i helgen. Får då jävlar ska jag köpa de! Se om de blir något cupcake köp i morgon..hihi.. Så jäääävla svårt att låta bli för tusan. Har man något man brinner för så kan man ju inte bara sluta.


Kan bli lite mycket frustrerad över folk som "härmar" en i intresset. hm. Folk man känner som helt plötsligt bara "ääääälskar" cupcakes. hm. Gillar inte det där. Men sen är det väl som kära kloka mamma säger "dom ser upp till dig. du är deras idol eller likande" . Känns faktiskt lite skumt, jag har aldrig haft så kallade fans. Eller personer som ser upp till mig. Men det är väl bara till att gilla läget.
Jag tänker inte sluta med mina cupcakes.




Tänker fortsätta - ÄLSKA CUPCAKE. ÄTA CUPCAKE. GÖRA CUPCAKE. ANDAS CUPCAKE - det är lite av min passion. Ser jag en cupcake sak så måste jag mer eller mindre köpa det.
Daniel är nog lite lite lite trött på det. Men det bokstavligen i, för jag älskar det. Min samling växer. Jag bakar det så fort lusten faller in. Älskar synen av det.
Ärligt talat så kan jag stå i köket och dricka ur min cupcake mugg, kolla på min finfina hylla med alla vackra cupcakes på och drömma mig bort. Tänk om man kunde starta ett eget...



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!