2011-11-01
 10:27:41

Dag 1 i 30-dagar utmaningen

För att alltid ha något att blogga om kommer jag nu anta en 30-dagarsutmaning. Jag har lånat listan av Bellzors. Om ni missar svaret på en fråga ni var intresserade av, så kan ni alltid klicka in er på "30-dagarsutmaningen" i kategorilistan till höger! Hoppas något av det här kommer intressera någon!

 

 


 




  • Jag har autismspektrumstörning med ADD
  • Rädd för fåglar
  • Avskyr högtider
  • Älskar att baka och stimma i köket, så länge jag slipper disken ^^
  • Tycker om färg och form
  • Svårt att somna utan att ha Daniel vid min sida (måste höra hans snarkningar)
  • Älskar mina hundar som om de vore mina barn
  • Blir tillfredssällt av att kolla på Tradera
  • Blev "steloperarad" vad 22 års ålder
  • Förlorade min pappa 2006


För att alltid ha något att blogga om kommer jag nu anta en 30-dagarsutmaning.

 



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!