2011-11-09
 15:16:11

Trött. Energi tom.

Så sjukt trött hela tiden. Vill bara dra täcket över huvudet och sova. Sova sova sova. Men kan inte. Eller mer får inte. Sover jag mitt på dan är jag tok rädd för att inte kunna somna mot kvällen sen, fast jag tar nattnatt-piller.


Lovar er. Det är den här jääääääävla hösten som gör de. Absolut ingen energi. Ständigt trött. Deppig och kinkig, typ. Ögonen är tyngre än bly. Ont i lederna. Osv.
Börjat dricka C-vitamin på morgonen tillsammans med tranbärs drycken och mina tabletter. I hopp om att jag ska bli piggare. Men de har inte hjälpt så jääävla bra hit in tills. Tips? Va nere och solade igår. Skönt värre. Kanske blir mer solande nu när jag mår rumpa. De kanske funkar. Mammas läkare sa ju att vissa solarium sänder ut mer D-vitamin nu för tiden. Och det är saknaden av D-vitamin som gör oss deppiga. Så, HELLOOOO  SOLARIET!!!


BELLZOR
PUBLICERAT: 2011-11-09, 22:36:33 | URL: http://bellzors.blogg.se/

sv: Hihi jaa jag har det allt lite stökigt! :)


Tette
PUBLICERAT: 2011-11-10, 12:10:54 | URL: http://misskekke.blogg.se/

Aw, förstår hur du känner om det du skrev i inlägget! Om att man bara vill sova sova. Riktigt segt är det.



Men hoppas du får en bra dag :D Kram



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!