2011-11-24
 14:23:47

Toppen, eller inte alls

Va upp kvart över 4 tiden för en viss Lisa va kissnögid..hm.. Låg till halv 11 sen. Vakna av en sju helvetes skallebank och ömmande nacke. Inte alls kul. Två värktabletter senare och en lunch med älsklingen så...har halva dagen mer eller mindre passerat.
De jobbiga är att jag skulle lätt kunna gå och lägga mig igen. Måste försöka hålla mig uppe. Undviker att lägga mig ner.



Fick verkligen tvinga mig in i duchen. As jobbigt. Men de va mest för min egna skull..ja vem skulle de egentligen vara för..hm..tänkte jag inte på.
Men i alla fall. Jag tog mig den där låååååånga varma duschen som man behöver i mellan åt. Gjorde den mig piggare? Tveksamt. Men jag luktar gott i alla fall. Och det är ju alltid något. Snart ta ut flickorna på en liten runda.
Måste ner till detta jävla otrevliga apotek i byn. Gillar inte alls dom. Men måste ner och se om dom har Frontline till hundarna. Annars..ja..så får jag ta mig till Alvesta i morgon, igen.



Vem tar och viker tvätten?
Vem är duktig och diskar?



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!