2011-11-10
 23:40:31

Snart studenten, tydligen

Hallå ja, jag hänger absolut inte me i svängarna längre...



Jag-> Har du ordnat APU?
Kevin-> Ska vara i Tyringe v47-??. Nästa gång ska jag ha APU så är de nog i Småland
Jag-> Daaaajligt :) Nästa, är de i 3an då?
Kevin-> Jag går i 3an :P . Men gissar på att det är efter jul.
Jag-> Gör du? Går du inte i 2an?
Kevin-> Lilla gumman, jag går i 3an och ska förhoppningsvis ta studenten till sommaren....
(privat fortsättning)



Vart fan tog tiden vägen?
Känns ju inte lite pinsamt när man inte vet vilken års kurs små syskonen går i. Tur dom är födda tätt efter varannat, annars hade jag nog inte vetat deras ålder heller...oups...



Min näst minsta lillebror börjar bli vuxen.

-> "hade hellre flyttat till landet
ingenstans och flygit runder med
Peter Pan"
- Kevin P <-

Vart fan tar alla åren vägen egentligen?



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!