2011-11-24
 22:14:10

Sängen är sjukt skön idag

Råkade typ somna till mellan halv 7 - halv 8. Smidigt? Icke sa Nicke, direkt. Men men. Fast i och för sig så är jag inte så mycket piggare nu heller. Så de ska nog inte bli några svårigheter att somna när sängen kallar. Vilket jag tror den börjat göra lite svagt på mig....Reeeeeebecca -hörde ni? Bäst att gå ut och kissa mina flickor.








Lite orolig över mina töser. Är inte på humör. Kanske är jag som har smittat över mig på dom. Shit.
Igår fick dom duscha i grönsåpa och idag va de som sagt ner till skit apoteket och köpa fronline, så nu har dom fått det i nacken. För dom fnattar sig ja jävlar. Är ju till och med så att jag börjar klia mig själv för att dom kliar sig. Och sen vill man hjälpa dom på bästa sätt. Fuck, håller på att bli tokigt. Någon som har tips?






mams
PUBLICERAT: 2011-11-25, 08:59:38

Kan vara hundfodret de har fått klåda av.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!