2011-11-10
 22:43:23

Eddie & Rebecca dag i morgon, typ

I morgon blir de en tur ut till Ia, barnen och alla härliga hundar. Ska hämta 1kg valpfoder (Specific) som jag ska låta mina kinkiga damer testa. Se om de faller dom i smaken. Dräktigheten har gjort dom mer hundmats-kräsna än vanligt *suck* Funkar inte detta foder så blir de Royal Canin.
Men när jag kör ut dit så låter jag hundarna vara hemma och tar med mig Eddie i stället. Så han får leka me pojkarna bus. Kan behövas. hihi. Se om man tar en tur till Älmhult med (Skulle behöva in och lämna papper på kommunen och sen se om man hittar en Fars-dag present till Daniel från barnen. Min står under sängen..hihi..) Japp nu är de bestämt, innan vi kör hem i från Ia ute i skogen så svänger vi inom Älmet och gör lite små små ärende.



Blir en Rebecca & Eddie dag med andra ord. Weeeiiiooo.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!