2011-11-09
 09:34:04

Dag 9 i 30-dagars utmaningen

För att alltid ha något att blogga om kommer jag nu anta en 30-dagarsutmaning. Om ni missar svaret på en fråga ni var intresserade av, så kan ni alltid klicka in er på "30-dagarsutmaningen".



Mitt största intresse

 

Hehe, vilka små kluriga "frågor". Största intresset. Hm. Kan de vara hundarna tro? Inredningen? Färg & form? Nää de får bli hundarna. För mig är mina hundar allt.

Utan hundarna vorre jag nog nada. Dom brinner för mig och jag brinner för dom. Ger och tar kärlek Jag ljuger faktiskt inte när jag säger att Lisa har räddat livet på mig. Hade jag inte införskaffat mig henne förra sommaren så hade jag nog inte bloggat här idag. Hundarna är helt enkelt min räddning i livet. Där av mitt intresse för dom.

För utom de två jag har så skulle jag vilja ha en till. Minst. Men får hejda mig lite.

 

 

 

 

Hade de varit för 10-15 år sedan du frågade mig så hade de helt klart varit hästarna. Men dom fick jag tyvärr lämna bakom mig när jag träffade "Någon", började gymnasiet och fick byta riktiga hästar för att bli intresserad av andra hästar (bilar) bara för "Någon" inte gillade hästar. Korkade jag!

 



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!