2011-11-22
 09:50:12

Dag 22 i 30-dagars utmaningen

Något jag förut hatade men lärt mig att älska.

 

  • Julen hatar jag fortfarande.
  • Hösten/vintern hatar jag fortfarande.
  • Fisk hatar jag fortfarande.
  • Helgskinka hatar jag fortfarande, lika så kassler.
  • Köra i mörker, regn, halka och snö hatar jag fortfarande.


Undra om det finns något jag en gång hatade som jag nu har lärt mig att älska..hm..jävligt svår fråga.

Motorsport.

Hockey.

Köra långa sträckor.

Barn.

Bära linser.

Kommer faktiskt inte på mer. Men listan kan nog göras lång om jag bara får och har ork att fundera. Men de har jag inte, inte just nu i alla fall. Så skippar detta och tar ny utmaning i morgon!

 



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!