2011-11-21
 17:22:34

Dag 19 i 30-dagars utmaningen

Det bästa TV/Dataspel jag någonsin spelat.

 

Är inte alls mycket för att spela data/tv-spel. Har ingen absolut bästa favorit spel. Men just nu så är jag helt såld i Scrabble. Något jag mer eller mindre bara måste spela flera gånger om dagen. Och blir tokig när orden inte blir som jag vill.

Som prickarna ovanpå Ö:et så nu när jag lånar mammas X10 (i väntan på min Ray) så finns Word-något-ting som app. Hittade den igår. Och gissa vad, de äter batteri på telefonen men de skiter jag i. För jag bara måste spela det..hihi..

 

 


 

För att alltid ha något att blogga om kommer jag nu anta en 30-dagarsutmaning. Om ni missar svaret på en fråga ni var intresserade av, så kan ni alltid klicka in er på "30-dagarsutmaningen".



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!