2011-11-21
 15:42:03

Dag 17 i 30-dagars utmaningen

Mina mellannamn och vad jag tycker om dem.

 

Rebecca Jasmine Louie.

 

Tycker faktiskt att mina namn är helt okey.

Jasmine, för att det är ett vackert namn och en mycket väldoftade vacker blomma. Det är något smått exotiskt med namnet. Skulle gärna vilja haft de som tilltalsnamn. Men nöjer mig gott med Rebecca.

Louie (eller hur jag nu stavar det), det skulle varit Louise. Men mina kära föräldrar har liiiiiiite svårt med stavningen. Eller något. Men men, vad är en bal på slottet. Det är lika fint det. När man uttalar det så låter det som namnet på apan i Moowgli. Lite fräsigt för det är där i från mitt tillsnamn kommer i från.

 

 

För att alltid ha något att blogga om kommer jag nu anta en 30-dagarsutmaning. Om ni missar svaret på en fråga ni var intresserade av, så kan ni alltid klicka in er på "30-dagarsutmaningen".

 



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!