2011-11-15
 19:43:50

Dag 13 i 30-dagars utmaningen

För att alltid ha något att blogga om kommer jag nu anta en 30-dagarsutmaning. Om ni missar svaret på en fråga ni var intresserade av, så kan ni alltid klicka in er på "30-dagarsutmaningen".


 

Någonting jag oroar mig för.




  • Att förlora en familjemedlem
  • Att förlora någon som står mig nära
  • Att dö
  • Att hamna på gatan, eller att någon i min familj ska göra det
  • Att världen ska gå under
  • Att mina flickors förlossning inte kommer gå bra
  • Mer mera...

 

Jag är faktiskt en rätt orolig människa. Går och grubblar på mycket. Kan nästan göra en myra till en elefant av orolighet. Antingen så tänker jag för mycket (!!) eller så tänker jag inte alls.

Men de här med oroligheter har nog lite med min sjukdom att göra. tror jag.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!