2011-11-15
 19:30:14

Dag 12 i 30-dagars utmaningen

Något jag ångrar.

 

 

Oups, dum fråga till mig. Kan göra en lista om så önskas. För de finns mycket jag ångrar som jag har gjort. Vad? Nähä ni, de tänker jag fan inte yttra mig om. haha. Så kul ska ni inte få ha!

 

Men kan säga att jag ->

  • ångrar att jag inte hade mer kontakt med Pappa.
  • ångrar att jag sitter i en gummibåt utan åror.
  • ångrar att jag sålde den vita snygga sköna soffan.
  • ångrar att jag gick upp en jääääävla massa kilo när jag träffade "H".

Äsch, de finns så mycket jag ångrar. Vill ni veta något så får ni öppna munnen och fråga helt enkelt, svårare än så är de ju inte. Eller?

 


För att alltid ha något att blogga om kommer jag nu anta en 30-dagarsutmaning. Om ni missar svaret på en fråga ni var intresserade av, så kan ni alltid klicka in er på "30-dagarsutmaningen".



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!