2011-05-23
 22:34:39

Svider lite konstigt där, du vet.

Känner...känner...känner att det gör lite ont i halsen. Vänster sida. Inte alls imponerande. Inte alls skönt. Vad ska detta vara bra för? Kanske skulle ställa mig i duschen och se om de lyckas rinna bort. Fast, duschar jag nu och går ut med hundarna sen, så är ju risken att det blir värre. Och det vill jag ju absolut inte. Men, behöver duscha. Luktar lite konstigt i armhålan, benen sticks och håret...ja de ska vi nog fan inte snacka om alltså...men bara det att hoppar jag i duschen nu och sen ska ut med hundarna och strax efter det ska lägga mig så är ju fortfarande frillan min blöt (i alla fall fuktigt) och det kan ju innebära att jag har en jääääävulsk ful frissa i morgon. Nää fan de tänker jag minsann inte göra. Blir att duscha i morgon och då hoppas att min halsont på vänster sida är gone, baby gone. Låååååångt borta!!!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!