2011-05-13
 09:50:27

Nästan tomt i glaset.

Så där ja... Nu va Loisas garderob fixad. Herre min trollkarl alltså. Stor hög på stolen som vi måste gå igenom, alltså att hos får prova kläderna så man får se hur de sitter på tösen.
Vågar inte gå igenom Eddies garderob. Slutar nog med att han inte har några kläder kvar då. Pojken har inte mycket kläder (tycker jag). Fast de har inte Loisa heller nu.
Har för mig att det ska ligga en kartong här någonstans med kläder som dom har fått. Undra sa flundra vart den befinner sig. Troligen har jag själv personligen ställt den någonstans för att den va i vägen för mig..hm..men vart?!? Blir att gå på upptäckts färd efter den där kartongen.
Dammsuga nu? *suck* palla...


Matilda; mamma till Elna
PUBLICERAT: 2011-05-13, 10:06:53 | URL: http://matildamayandersson.blogg.se/

Haha aa nej det är inte alla som har råd eller möjlighet att ha ett sagobröllop ;)



Vilken fin blogg du har!



Önskar dig en toppendag! Kram


Rebecca - 18 år och gravid!
PUBLICERAT: 2011-05-13, 11:14:10 | URL: http://reboow.blogg.se/

sv: Tack :D Fin blogg!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!