2011-05-02
 22:13:17

Kan jag klockan?

Dagen har gått rätt så smärtfritt. Fast. Jag är ju måttligt duktigt förvirrad alltså. Japp, jag erkänner! Så dra er baklänges.
Efter mötet på kommunen så kör jag bort till F-kassan för att snabbt uträtta ett ärende. Väl finich där så kan nog klockan ha varit runt tjugo i elva. Ska vara hos optikern kvart över. Och detta är jag väl medveten om. Men koppla nog fan inte i huvet. För 10 i 11 står jag och nästan stressar upp mig hos optikern. Pucko. Söta butiksbiträdet säger till mig att jag inte ska vara där förens kvart över. Jag vet om att jag ska vara där kvart över...men va fan gör jag där typ 30 min innan?!?
Aja...blev att jag gick på banken och fixa en bunte papper som behövdes till F-kassan. Sen så äntligen va de dags att gå till min goa optiker. Kolla läget i ögonen och byta ett par ord om torrheten, allergin, betalning osv. Beställde linser för 6 månader. Inte så dyrt faktiskt. Detta innebär nu snart att jag är linsbärande på "riktigt".. Heja mig!!!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!