2011-05-15
 14:39:34

Jag vill också ha en rabatt att leka i

Suttit ute nu och kört ner fingrarna i jorden och rensat ogräs i svärmors rabatt. Rensa rabatter i sjömansklänning är stora points det.
Rensa lite bara. Fanns så mycket. Men blev en liten "tårtbit" som fick smaka på mina så kallade gröna fingrar. Fick dock gå in efter en liten stund, började ju då regna. Pust stön stonk. Tog då i mot att lämna rabatten.
Flickorna mina röjde lite i rabatten me, både grävde lite lätt och sen tugga på gräset. hm. Undra om det är hundar jag har eller vad det är för slags djur.
Vill ha en rabatt hemma som jag kan stoppa mina fingrar i



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!