2011-05-22
 11:14:18

"inte ett moln så långt ögat kan nå" - Ledin

Tar och citerar Tomas Ledin "inte ett moln så långt ögat kan nå". För det är precis det är på vår stora blåa himel i Vislanda.
När jag väckte Daniel innan så sjöng vi lite smått på denna halv braiga sång. Blev frukost på vår trånga soliga balkong strax efter det. Dock har jag en lite smått känslig pojkvän som inte gillar friska vindar. Så han va halv snabb med att lämna mig där ute ensamman. Elakt. Dock följde jag efter inom rätt kort då jag inte ville sitta där ute och lilla för mig själv. I och för sig brukar jag ju göra det, men det är mest mitt i veckan när karln jobbar och jag inte har mycket att göra. Då får jag ju som sagt roa mig med något. Förmiddags solnings mys på vår trånga balkong.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!