2011-05-24
 18:30:26

Ett halvt steg före

Gjorde bananplättar till Loisas utedag med skolan i morgon.
Lite för att jag själv va sugen på det. Och sen vet jag om att karln min tok gillar dom. Och ungarna får helt enkelt ta och lära sig äta vissa saker. Ananrs får de bli en torr smöramada. Vad väljer man då tro?
Till middagen idag så blev de halv tråkig pasta med kycklingkorv (sa inte förenes efteråt, när dom ätit upp, att det va kycklingkorv). Hade jag sagt det innan vi började äta så hade dom bara gnällt över det. Bäst att tiga och låta barnen bara äta.
Nu så tror jag fan inte att jag ska göra ett skit mer. Bara gå ut med hundarna när det behövs. Fast, kanske måste hjälpa karln min me ungarna när det ska duschas. Sådan dag i dag...


Beatrix
PUBLICERAT: 2011-05-24, 22:08:13 | URL: http://beatrixmix.blogg.se/

tusen tack för de guldkantiga tipsen som jag fick för ett litet tag sedan! har skrivit ihop alla till en lista nu ifall du vill ha lite fler idéer för eventuella tråkiga dagar som kan dyka upp. :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!