2011-05-03
 16:00:14

Bara råkade powernappa

Powernappade en liten stund på soffan. Va dock inte riktigt meningen. Skulle kollat på Lejonkungen, såg kanske 10-15 min i början sen så gick de bara ut för.
När man väl va uppe igen så snöregnade på utsidan av fönstret. WTF!! Det är liksom Maj månad nu. Blev ordentligt seg på nytt. Skulle inte kollat ut. Men men. På med mjukisbrallorna och en hoodie sen va de bara att bege sig ut i "värmen" och pinkelinka doggisarna. Plockade lite blommor för att försöka få mig på bättre humör. Om jag lyckades kan jag kanske inte direkt påstå, tyvärr.
Tog mig tröj ärmen och slutförde jag påbörjade i förmiddes. Så nu är alla rummen dammsugna. Vissa fönster putsade(hann inte ta 2 fönster på utsidan innan de började snöaregna, igen). Lite värme ljus tända bara för mysighetens skull. Om man kanske skulle ta och bädda rent inne på tösens rum också. Tvättdag i morgon. Tjooho *host*.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!