2011-03-09
 21:21:33

Vitlök svider jobbigt mycket

Fy faen vad vitlök kan svida gott om fingrarna när man har rivit ner det i maten. Faen faen faen säger jag bara. Blir ju nästan totalt vansinnig här. Svider ordentligt. Luktar inte riktigt hundra heller. Det där med lukta har jag dock lite kul åt. Sätter fingret under Daniels näsa och säger lukta älskling...och han rynkar näsan riktigt mycket och ger mig en lite små söt grimas. Kul. Hundarna får jag dock ingen reaktion av. Tradigt värre.
En sak är ju nästan säkert i alla fall. Daniel ska få en vitlöks press av mig. Tänker absolut inte offra mina små söta fingertoppar för en sådan här jobbigt sur smärta fler gånger. Aj aj aj!!!
Men maten blev jäääävligt god i alla fall. Så det va klart värt den jobbiga efter smärtan jag lider av.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!