2011-03-01
 18:52:09

Eddie med mina flickor

Tog med mig Eddie och flickorna till åkern för att göra av med lite energi. Eddie satt vid datorn och tyckte att han kunde ta och slita sig i från den och göra mig sällskap ute i stället för att sitta och spela. Och flickorna...ja...dom måste ju ut och göra sina behov, typ. Så det passade så bra så. Flickorna gick på sitt håll, som vanligt. Så jag och Eddie fick roa oss själva en stund. Innan jag kom på att...hehe...en liten pojke med mycket spring i benen kan ju få springa av sig lite med ett par godisar i handen och locka efter sig hundarna. Funka prima skinka. Och sen fick jag samtidigt se att han är bra på att vara en hundförare åt Lisa. Hon följde honom bra tycker jag. Impad värre. Så här ska vi nog kunna göra lite vettigt tror jag. Nyttigt både för Lisa och Eddie skulle jag tippa på.
Han är bara 5 år så jag förväntar mig inte så jättemycket. Men det lilla han kör med Lisa är jag nöjd över. Och Lisa är faktiskt en jävligt bra hund att lära sig efter. Hon är bra upplärd. Tack Jeanette! Så Lisa och Eddie kan nog lära sig ett och annat av varandra.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!