2011-03-27
 22:16:27

Två rastade hundar. Två människor sover på soffan.

Blev en lång runda med två stimmiga hundar och en härligt underbar pojkvän i eftermiddags solen idag. När vi väl kom hem med dom små halv sega liven så vart det bara till att dra in en liten papillon i duschen. Stackars liten. Väl färdiga där så gjorde hon av med sin sista energi me att springa sig torr. Alltid att man blir lika road på henne.
Karln tog sin plats i köket och jag gjorde lite nytta med att springa ner till källaren och fixa med tvätten. Eller springa och pringa, nu tog jag i, jag tog hissen ner. Latmask som man är, not. Käk och film mys i soffan. Alltid skönt en söndags eftermiddag. Blev till och med att vi slumra till lite på soffan. Fick piggna till lite på en kopp kaffe med tillbehör som kanelsnäcka och ballerina kladdkaka (som för övrigt är sjukt god till kaffet).
Sängen är ren bäddad och jag ska lyxa till det lite med att gå in fint i duschen och raka benen innan jag ska krypa under täcket. Dofta gott. Sniffa lite i Daniels nacke och pussa på honom...give me some lööööööve...



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!