2011-03-28
 14:00:52

Skräm aldrig mig när jag står i duschen!

Daniel hade ju som sagt bäddat rent i bingen igår. Så jag tänkte lyxa till det lite med att lägga mig ny duschad och ha ny rakade ben ju. Sagt och gjort. Men...min älskade lilla monster till pojkvän skrämde skiten ur ögonen på mig.

Står i helt andra tankar när jag känner hur gott vattnat slåt mot huden. Hör honom inte, ser honom inte. Tar ett steg fram för att böja mig fram efter shampoot. Karln rycker undan drapperiet lite och säger "BÖÖÖÖ!!!". Fy fan säger jag bara. Skriker till så grannarna trodde nog att han misshandla mig. Fan! Höll på att börja lipa. Blev rädd så in i helvetet kan jag lugnt säga. Det lilla monster till pojkvän bara skrattar. Bah!
Han skulle bara våga göra om det alltså. Inte alls kul. Och sen är man dessutom lättskrämd på köpet. Fuck, that sucks!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!