2011-03-14
 16:50:44

Så tom. Så tung

Va totalt inte på hugget i förmiddes. Men ärligt talat så är jag fortfarande inte på hugget. Inte någon stans. Totalt tom men extremt tung. Känns inte lätt idag. Det ända vettiga jag har gjort är att diska. Skit jobbigt, pani in das arsle alltså.
När Daniel kom hem på lunchen så fick jag gråta en liten skvätt och prata av mig lite. Kändes bra för stunden. Visst det känns väl bra nu med. Ytterst lite lätt men fortfarande skit tung. Bah, palla. La filten över mig efter att han hade gått och blundade bort en timme från dagen. Tror nästan att det underlättade min dag lite. Dock har jag stor enorm lust att gå och lägga mig igen, men...barnen kommer idag. Något som är ljust.


Jessi Fox
PUBLICERAT: 2011-03-15, 06:41:12 | URL: http://jessiljungkvist.blogg.se/

skönt när man får lätta tankarna iaf :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!