2011-03-30
 09:55:31

Ner till IKEA och sen make some solariumsol.

Idag så fortsätter jag lite smått på balkongen. Göra lite "vårigt". Sen så ska jag jag förhoppningsvis sy och hänga upp köksgardinerna och min "väggtavla". Ska strax fixa till mig lite så att jag kan bege mig down to big mall IKEA. Ta en härlig förmiddags promenad ner.
Lotta frågade igår om jag ville hänga med och sola lite i byn. Ja varför inte. Kan ju behövas (blekfis) bäst och göra de innan jag hoppas och studsar in i duschen.
Mitt paket från Panduro hade inte kommit igår, så jag får snällt hålla mig på styva linan innan jag fortsätter med mitt lilla hemmapyssel. Hoppas att det kommer snart snart snart. Kan i och för sig förbereda rätt mycket redan nu. Så det kanske, troligen, blir lite sådant små fix i dag med.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!