2011-03-09
 13:06:00

Lunchen klar i ett naffs

Swich sa det mer eller mindre och så va lunchen som bort blåst. Blev filmjölkspannkakor idag tillsammans med lite grönfor. Mumsigt värre alltså. Man blir mätt på en pannkaka, eller i alla fall jag blir det. Efter lunchen så blev det en kopp kaffe och en negerboll. Karln min avnjuter det så gott han kan innan han ska off to work igen. Härligt att ha hem honom på lunchen. Pussas lite, byta lite ord och sen swich så är han tillbaka på jobbet.
Nu ligger jag på sängen och jäser. Flickorna gör mig som vanligt sällskap. Snart dags att klä på sig och ta ut dom på lång promenad. Har egentligen ingen lust. Men nu är det inte min lust vi ska känna efter på...flickorna måste ju ut och röra på sig. Precis som jag. Sängen eller soffan är så mycker mer lockande..fuck..



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!