2011-03-10
 08:53:36

In till big city.

Bryan Adams strömmar ur mina små högtalare medans jag fixar till mig lite smått. Ska in till Växjö idag tillsammans med Daniel. Återbesök av något slag på sjukhuset med Loisa. Utbildningen fortsätter titt som tätt tydligen. Men det är bara kul faktiskt.
Dock är jag inte på något större humör för något speciellt. Vill egentligen bara ligga i soffan eller i sängen och mysa. Pussa på mina små odrägliga hundar.
Men men, nu har kläderna åkt på, linserna är på plats så det är bara lite smink som också ska på sen är jag redo för ett sjukhus besök. Bara karln som ska komma hem från work och hämta upp mig.
Sjukan here we come agin



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!