2011-03-14
 11:36:00

En varm plats i sängen

Ligger åter i sängen. Mer eller mindre bara förflyttat mig från soffan tillbaka till sängen. Men som vanligt va jag först ute med hundarna innan jag intog min plats i soffan och kolla på en film. Nu är filmen slut. Lika så är mitt huvud. Tomt. Eller nä egetnligen inte. Det är över fullt. Så platsen i sängen med lite lugn musik och en bok kommer vara mitt kall idag. Eller i alla fall till pojkvän och barn kommer hem. Om ca 30 minuter så kommer karln hem på lunch. Har ångest över att jag inte har gjort något ätbart till honom. Borde skämas alltså. Ligger dock en baguett i kylen han skulle kunna ta. För jag vill nog inte ha den. Trodde jag va sugen..men bedrog mig själv på röda mattan. Typiskt.
Det är rätt grått ute. Men inte så värst kallt.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!