2011-03-17
 13:01:33

En brun soffa

Tjiptjop, nu så sitter man i sin egna bruna soffan i Älmhult.

Morgonen va kanske inte direkt den bästa starten. Lite tårar, lite frustration, för mycket tankar. Men nu har vi pratat ut och sagt va vi tycker och tänker, typ. Känns mycket bättre. Ingen klump i magen längre. Pussade varandra i massor och sen sa vi hej svej för ett par dagar.
Väl hemma i min egna lägenhet så började jag direkt med att plocka och ha mig lite smått. Fått ringa Tele2 eftersom inte min box funkade som jag ville. Inga kanaler. Vem fan har snott mina kanaler va min tanke. Men nu har jag fått tillbaka dom. Jävla anntensladd som strular. Måste nog skriva upp de på måste-köpa-listan. Dock hann man knappt komma hem förens mina små söta flickor började tjivas om ett ben. Blev dock inte förvånad över det lilla tjivet. Som små barn...
Snart ner på byn och göra den osäker...



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!