2011-03-11
 14:43:03

Börja snöa när jag va i duschen, 10 minuter

Efter att ha kollat på Tron Legacy så traskade jag motvilligt in i duschen (varför ska det alltid vara så svårt att komma in i duschen när det verkligen är skit skönt att duscha?). Innan jag gick in i duschen så sken solen genom fönstret och himlen va så gott som molnfri. Va i duschen typ 10 minuter eller något. När jag väl kommer ut och kollar genom fönstret så till min chock så snöar det, igen. Men hallå. Hur mycket snö kan det produserad egentligen? Börjar snart bli grå hårig på detta.
Tur att jag hann ta en längre runda i morse med hundarna. Ut till åkern och tillbaka. Och mycket spring i sina små ben hade dom. Lillan studsade och hoppade som om hon inte varit ute på flera hundra dagar, tanten hon lunka mest och sucka för att det va snö på marken. Väl på plats så släpper jag dom som vanligt. En springer dit och en på ett annat håll. Den gamla grå damen vid namn Lisa hittar ta mig fan en bajs hög av något slag och rullar sig. Fy fan säger jag bara. Tur att hon hade tröja på sig, men hon osar skit till dess vansinne. Blir att tvätta hennes tröja. Är jävligt glad att lilla Betty inte rulla sig.
Nu när jag har fått på mig lite kläder så tror jag att jag ska ta och ställa mig i köket och göra något smarrigt som vi kan ha i kväll. Dock är jag nästan tom på ideér. Ska i alla fall ta och röja upp den lilla disk vi smutsa ner igår. Sen så får vi se vart det bär av.

Älmhult en vända i eftermidda när Daniel kommer hem i från work. Hämta ut vinet jag beställt, hämta mina tabletter, handla lite food, hem till mig och vattna blomster, kolla posten och får nog ta me mig lite kläder.
Sen blir det helg.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!