2011-03-12
 23:04:15

Är det inte lite tidigt?

Har jag kommit i klimakteriet tro? Fan jag får sådana jobbiga svallningar i mellan åt att jag tror jag ska strycka med. Sitter nästan naken i soffan och ändå så kommer det en varm svett svallning. Hallå alltså, jag är bara 24. Inte dags för sådant ännu väl. Pms utan dess like har jag ju med mer eller mindre hela tiden. Något trasigt som är väldigt fel på mig. Lite smått oroväckande faktiskt.
Behöver inte ha mycket kläder på mig när vi är ute i kylan för rätt som det är så blir jag het het het...sexigt? Absolut Inte! När vi va på Rusta i Växjö innan i eftermiddas så fick jag mig en ordentlig svallning. Usch säger jag bara. Trodde jag skulle expoldera. Totalt varmt från topp till tå. Örk. Gick och ojade mig för Daniel en stund medans vi kollade och diskuterade tapter. Väldigt jobbigt faktiskt om jag ska vara ärlig. Pust stön & stonk.
Är det inte lite väl tidigt att komma i klimakteriet i min unga söta fina ålder?



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!