2011-06-22
 19:13:13

Otroligt skönt soffläge tillsammans med LOST

Fy tusan va jag inte har gjort mycket idag. Tränat, tvättat och nu tagit en mindre lång promenad med doggarna. Annars har det varit mycket skönt soffläge för min del. Lost för hela slanten. Tror jag snart är helt klar med säsong 1. Vad kommer efter 1, jo 2. Tackar och bockar för ett bra besök hos Webbe som gav mig alla dessa. Vet inte om Daniel vill se dom eller inte. Struntar jag dock i i vilket fall som helst. Jag plogar mig igenom som. Spänning!!!
Karln står i köket och diskar låter det som. Fast han sa att han skulle göra mat. Vet inte hur det går i hop. Men men. Han är i alla fall super duktig. Bättre än den första killen jag hade i alla fall. I de förhållande skulle man vara glad om något hände från hans sida. Hos Daniel händer lite hela tiden. Min handyman!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!