2011-06-14
 23:05:30

Önskar mig en snopp

  • Träningsvärk
  • PMS
  • Mensvärk?
Japp, lika bra och ha allt skit på en och samma gång. Fan vad jag kan hata att jag har mutta. Att jag fick bröst och mutta när jag kom till världen. Tänk om jag hade fått en snopp. Skulle springa runt i lägenheten naken och göra helikoptern i stället för att ha början till mensvärk och få stora PMS besvär. Fan fan fan. Jag önskar jag fick en snopp vid sådana här tillfällen.
Hungrig. Sötsug. Ångest. Svullen. Flottig. Äcklig. Tjock. Tjurig. Ja och så sjukt mycket mer. Jag tycker lite synd om min penis bärande sambo. Men han ska vara mycket glad att han slipper allt detta!


Annica H
PUBLICERAT: 2011-06-15, 09:12:07 | URL: http://jagihemlighet.blogspot.com

Äsch, så farligt är det faktiskt inte. Tänk vad skönt ändå det är att vara tjej. ;)


Annica H
PUBLICERAT: 2011-06-15, 10:21:16 | URL: http://jagihemlighet.blogspot.com

Det sköna med att vara tjej är helt enkelt det att

1. Vi föder barnen.

2. Vi kan få hur mycket chocklad vi vill ;)

3. Vi har något att skylla på när vi vill explodera av ilska. ;)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!