2011-06-27
 13:19:06

Midsommar på Liseberg

Sagokungen vill hälsa oss välkommna till Liseberg ^^

Den här puddingen är min ena lillebror.
Aa jag vet, vi är inte lika.

Lille skutt skutt skutt, tog ett skutt skutt skutt, över ån ån ån, tappa tån tån tån....hur går resten?

This family is just MINE!!!!!!

Dags att övningsköra lite...

Så klart måste vi "vuxna" också få åka karusell.
Jag och Loisa trampar hej vildt...

Suktar efter något sött kanske? ^^


En viss likhet mellan syskonen kanske?

Sprattelpojken i mitten, Daniel på vänster sida, Kevin på höger sida och en Daniel som står och pekar.
Daniel, det är faktiskt fult att peka!

Ett par av de Lisebergsbilder jag hade på telefonen. Finns två andra som också sitter på lite roliga bilder. Se om jag kan flörta till mig dom med...hihi... En midsommar att minnas ju, med mina nära och kära!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!