2011-06-10
 00:03:08

10/6 2006 Dagen du lämnade oss

Du tog en godsvagn till himlen. Önskar faktiskt att du inte hoppade på den. Gråter över att du inte finns kvar. Saknar dig. Saknar dina vykort. Saknar dina brev. Så mycket jag saknar, trots att vi inte hade mycket kontakt genom alla år. Men glad att jag fick det mot slutet.
Jag älskar dig.
Vi älskade dig.
Vi saknar dig Pappa, Clas.
Önskar att du kunde komma tillbaka. Men vi ses om en stund eller två.
Får hoppas att solen skiner på dig.. Och att du förstår att du va ingen dålig man.
Totta Näslunds Text till Sex fot under, den kan man knappt lyssna på. Påminner så mycket om dig. Du ville vi skulle spele den på begravningen. Sagt och gjort. Det är Du!
Kan knappt tänka mig att det har gått hela 5 år. Fan va tiden går fort. För fort. Tänk om man kunde stanna tiden och spola tillbaka ett par varv.
Vill ge dig en kram. En puss. Viska att jag Älskar dig.
Kommer och lägger en ros. Kanske till och med en lilja.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!