2011-07-11
 14:47:23

Skönt nere på gymmet

Fuck va gött de va att komma ner till gymmet i förmiddes. Svårt och komma ner dit, jobbigt att ta mig i kragen och sparka ner mig på andra sidan gatan. Men sen när jag väl är där nere. Ojojoj, vojne alltså. Riktigt gott är det. Svettas. Pumpa. Arbeta. Slita. Ja, rubb och stubb. Känns i kroppen att man har gjort något bra och "nyttigt".
Ökat lite på vikterna, går snabbare och längre på bandet. Vilket PTn tyckte va bra. Så jag är ju inte helt lost på detta.



  • Löpbandet -> 25 min - 4% lutning - 6km/h
  • Vertikaldrag -> 12 * 40kg
  • Insidalår -> 12 * 40kg
  • Utsidalår -> 12 * 40kg
  • Benpress -> 12 * 50kg
  • Mage -> 15 * 30kg
Sen lägger jag till "sittcykling" 10 min och "armcykling" 10 min, cirka.



Hade uppföljning i dag me. Fick lite food-feedback eller vad man ska kalla det. Han tyckte att jag inte ska utesluta all kolhydrater. Men äta fullkorn i stället. Skippa vittmjöl och socker. Sagt och gjort!
1 knytnäve protein, 1 knytnäve kolhydrater och 2 knytnävar grönsaker. Och då också äta 5 mål om dagen. Vilket innebär att jag nu måste skärpa mig riktigt mycket på att äta regelbundet.
Fick lite papper utskivet så jag har lite mer koll på hur mycket GI de finns i produkterna. Good to know! Tror det bir lättare för mig att äta mer efter GI än LCHF. Känns som det i alla fall, på X antal plan.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!