2011-07-28
 22:54:12

Saknar mina saker

Va hemma en liten vända i min lägenhet i Älmhult igår efftermidda/kväll. Fick en sådan där hemlängtans-känsla i kroppen.

Ville städa, fixa lite med mina prylar jag har där, mysa till de lite. Det är inte allt för ofta jag får den känslan när jag är i lägenheten. Lite läskigt. Är bara där och vänder typ 1 gång varannan vecka. Men igår, då va de nästan så att jag ville stanna en stund och plocka lite.
Hm, nästa gång jag/vi ska till Älmhult så ska jag nog minsann se till att få lite gjort i den underbara lägenhet. Som jag faktiskt saknar lite i mellan åt. Men då bara lägenheten och mina saker! Inte något annat!!!



så här såg det ut i halva lägenheten förra sommaren
har skett en och annan förändring sedan dess



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!