2011-07-19
 19:22:03

Rivjärn i halsen. Ångest i kroppen.

Känns faktiskt lite som ett rivjärn i halsen på mig idag. Inte alls gott gott. Sen på köpet så är humöret långt nere bland rötterna i gräset. Eller inte hela tiden faktiskt, men de pendlar något jobbigt mycket.
Hallå ångest, trevligt att du hälsar på. Bah! Vill bara dra något illa luktande och skit gammalt över mig. DÖÖÖÖ, är mitt ord till mig själv. DÖÖÖÖ tjockis DÖÖÖÖ.
Vad har jag nu lyckats göra för att jag ska må så här? Mensen som är på ingång? Fan att jag föddes till fruntimmer. Kunde väl ha fått kuk i stället. Slippa PMS och mens och allt annat som man får genom lida som dam. "Fitta fat kontrabas", som morsan brukar säga. Fast kanske inte i ett sådant här sammanhang. Hm. Aja, nu ska vi försöka släppa de här med ångest. Inte lätt. Absolut inte lätt! Bara så ni vet!

Natten till i dag va jobbig. Täppt i ena näseborren, rivjärn i halsen och sedan ångest och svårt att andas mellan varven. Skit svårt att somna. Varför jag har ångest osv vet jag inte. Men det är ju klart att man inte kan veta det alla gånger. Något som bara kommer och sedan inte vill gå. Fuck fuck fuck! Hoppas verkligen att denna natten blir mycket bättre. Håller tummarna sjukt hårt. Pigg och glad som ett kexchoklad vill jag vara i morgon. Utflyckt med Familjen ner till Skaune, skicka av Flickorna i halv fart hos morsan innan vi ska bege oss lite längre ner. Tror jag ska försöka slänga av ångesen där med..hm..




KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!